Rycki Edam ze znakiem „Jakość Tradycja”
Od 14 marca br. trwa trzecia cześć kampanii promocyjnej sera Rycki Edam informującej o wyróżnieniu certyfikatem „Jakość Tradycja”.
Komunikowany w kampanii niepowtarzalny smak i najwyższą jakość Rycki Edam zawdzięcza tradycyjnej recepturze, która powstawała przez lata pod okiem wielu pokoleń mistrzów serowarstwa. W ramach prowadzonych działań, reklamy sera Rycki Edam można zobaczyć w TV – w postaci 15-sek. spotu w stacjach TVP1, TVP2 oraz stacjach z pakietu tematycznego TVP. Dodatkowo infografiki Ryckiego Edama będziemy mogli zobaczyć w prasie – „Newsweeku” oraz „Pani Domu”, a także w internecie.
Konkursy w social mediach
Aplikacja „Ser Rycki Edam” pomaga dbać o środowisko
Spółdzielnia Mleczarska Ryki swoimi działaniami zachęca konsumentów do dbania o środowisko. Z tego powodu w ramach kampanii przygotowała aplikację mobilną, którą można pobrać ze strony www.ryckiedam.eu. Za jej pomocą można sprawdzić aktualną jakość powietrza, znaleźć wskazówki dotyczące segregacji śmieci, przygotować oryginalne serowe przepisy, dowiedzieć się mnóstwa ciekawostek i porad jak żyć aktywnie oraz zagrać w gry edukacyjne. Cała aplikacja jest bardzo przejrzysta i prosta w użytkowaniu. A co najważniejsze pomaga żyć w harmonii z naturą.
Źródło informacji: SM Ryki
Źródło informacji: SM Ryki
Komentarze
Prześlij komentarz